winter break 2015 ,sweden part 5


sisa baki beberapa hari,,kami habiskan pusing gothenburg,,
cari barang barang nak bawak balik malaysia...
dah siap hafal nombo bas,,nombo tram,
nampak la dah berapa kali duk ulang alik,,

people we met :

satu malam tu,,balik daripada fakulti fekza,,
naik bas,,dalam bas tu,,kecoh sikit,sebab ada orang mabuk yang buat kecoh,,
dia marah kat pempuan sebelah dia..kami yang bediri dekat tu macam cuak la jugak,,
takot dia serang ke apa,,dalam x sedar kelakuan kami yang ketakutan tu,,ada mat saleh ni tengok..

lepas turun bas,mamat ni tegur kami,,
dia terangkan la, yang orang tadi mabuk ..dan x ganas pun,cuma emo kat orang pempuan sebelah dia je,dia bersusah payah terangkan supaya kami x pandang buruk dekat country dia,dan masyarakat dia,
bagusnya dia ni,perihatin sungguh..

dah nak sampai hari kami nak balik egypt balik dah,,,
tak tau nak cakap macam mana,,
semoga Allah rahmati la travelling kami kali ni,,

kena rasa! 






terima kasih fekza dan housemates layan kami dengan baikkk,
masak untuk kamiii,,tempat tinggal freeee,,
thank youuuuuuu ,


selamat tinggal scandinavia,,
bila la pulak nak mai tempat jauh dalam peta ni,,

1 komen:

E'in said... [Reply]

bestnye jln2 sweden..