winter break 2015,copenhagen part 2

morning from copenhagen :)

hari ni kami jalan cari buah tangan.xde aim apa sangat,,
wonderlust jela dekat area copenhagen,
tengok alam tengok orang,ceh,hahah

kalau nampak la harga dia,haha sevenier memang mahal semua,keychain pun paling murah 30sek macam tu.
amalienborg

ni palace.tapi xtahu la palace apa,
dalam satu roundabout,,

the little mermaid
xtahu la apa yang menariknya patung ni,,
patung nya kecik je lahai,
bukan duyung betul pun,dikatakan patung ni dibuat untuk isteri raja.

penat la layan mermaid,rasa nak kapakkan sekarang je -__-

people we met :

masa makan,ada pakcik muka melayu beratur nak order belakang kami,
dia tegur kami,,tanya dari mana,belajar mana,,
ingat orang malaysia,tapi rupanya singapore,dan ada anak belajar kat greenland



lepas tu kami balik pegi stesen ketapi,,,
tunggu bas kami pukul 9 malam,,balik gothenburg :)

cuba teka ni apa ?
-->coklat !

0 komen: