fengfeeling jadi SPR

satu malam dapat panggilan,,
"akak nak taqdim awak ni,,boleh?"
huhu taqdim utk jadi ajk Jawatan piliharaya cawangan(JPC)
alhamdulillah,dengan izin Allah aku setuju utk jadi ajk Penerangan
sebab portfolionya yang sesuai dengan jiwa aku
iaitu jaga blog JPC :)

mula2 rasa macam berat je,,
tapi aku rasa...why not aku cuba dulu


sepanjang menjalankan tugas jaga blog
memang mcm2 la dugaan :)

ada satu malam ,,aku harus bersihkan blog jpc
tp pada masa yang sama,,esok ada kuiz dental material
Allah je tahu betapa aku kelam kabut sangat
tp Alhamdulillah Allah tolong
aku dapat jawab kuiz dengan baik,
dan siapkan tugas dengan baik

sepanjang kerja JPC jugak,,aku selalu tidur pukul 2 pagi
sampaikan ada satu hari,,
waktu kelas anatomy,,aku tertidur dalam kelass
mata sembab,,teruk betul aku ni T.T
Itu pertama kali aku tertido dalam kuliah ><

apepun,,aku amat seronok dapat join jpc
rasa mcm suruhan pilihanraya


yang paling penting..penyertaan aku dlm jpc banyak mengajar aku..
aku sengaja nak uji diri aku,
bagaimana aku hadapi situasi sibuk bkerja dan sibuk belajar
susah mula2..tp alhamdulillah aku rasa seronok

aku terima jawatan ni jugak bila aku terfikir
10 muwasofat tarbiyyah ada tertulis 
"manusia yang memberi manfaat kepada orang lain "


alhamdulillah untuk semua ni..
kesibukan ini juga membantu aku lupakan kesedihan yang aku lalui
alhamdulillah
cantik perancangan Tuhan :)

3 komen:

Cik Suheela said... [Reply]

bagus aktif time study..time akak blaja kolej dulu mmg jarang buat penglibatan..hehe..gudjob...teruskan :)

Lutfi Azmi said... [Reply]

Join bende2 camni boleh train kita untuk jadi seorang yg lebih amanah and ade rasa tangungjawab pada orang lain dan masyarakat . baguslah :D

nurarinakamarulzaman said... [Reply]

ingatkan qiha jadi calon dalam pilihanraya hihi :)