tanda kasih sayangNya #1

sampai di alex,,menumpang di rumah mara,,
penat memang penat,penat yang dari semalam pun tak hilang
tiba2 dapat tahu,,esok,,1 oct 2012
kelas dentistry mula dah,Allahu,,
baru sampai mesir 2hari,kelas da mula?
dalam hati kata "tak pe,,sabar,memang tu tujuan datang sini"

malam 30 sept,diberitahu nama mira tak ade dalam list pelajar
sememangnye,mira dah tahu lama,sejak dari malaysia
tapi mira buat releks,dengan fikir positif,inshaAllah ade punye
malam tu,memang tak senang duduk,,

1 oct, da siap2 nak ke kuliyyah dentist alex
kelas mula pukul 4,tapi mira dan kawan mira pergi pukul 1
,jumpa miss reham,,dan dr zikri untuk uruskan pasal nama
rasa lege,,syukur,nama ade dalam senarai KpT,,tapii
pihak U belum tentu nak ambil nama tu masuk ke fakulti
dalam hati,cuma mampu berdoa,,

kelas petang tu,fizik,,masuk dengan perasaan bercampur aduk
bila senarai kedatangan di hulur
bila sampai kat mira,memang tahu la nama tak ada
jadi pandai2 la tulis nama kat ruang kosong
tak sampai 10 minit kelas,dean panggil suruh ke belakang

dia cakap,,"your name is not in the list,maybe you are not in our university"
bile die cakap macam tu,,Allahu
mira pun amik surat kPt tunjuk,,hmm,
macam tak laku pun surat tu,,
dia kata ,,tak pe,esok saya nak jumpe dengan ajen awk
dalam hati ni pun,,
"agen?? saya tak gune agen datang sini "

rupanya bukan mira sorang yang mengalami,,
ada lagi 13 orang yang nama tak ada dalam list
tapi mira x terjumpa yang 13 orang tu sebab mereka masuk kelas yg tengahri
ajk perubatan cwgn iskandariah yg banyak tolong kami
dan ketika tu,,amat bersyukur,kerana ade orang yang uruskan kami
sekurang nya tak adalah terkontang kanting,,

*bersambung

6 komen:

Nekmo said... [Reply]

i'm waiting for ur next entry... :)
excited pulak baca... kuatnyee adik kecik ni.. :)

twinkle twinkle said... [Reply]

syukran nekmo,,*kesat airmata*
terharuu huhu

Izz Hazwani said... [Reply]

nasib baik ada jugak yang nak menolong. rasanya kalau wani, baru tahu tak ada nama dah cuak gelabah sampai rasa nak balik Malaysia oh tanah airkuuuu~

twinkle twinkle said... [Reply]

haha tahu xpe,mule2,,akk pun rasa nak balik nak balik,huaa haha

Izzan Salwana said... [Reply]

May Allah ease everything kak miraa :)

twinkle twinkle said... [Reply]

syukran izzan :)