bukan jodoh kita



dengan namaMU ALLAH

Rabu yang lepas,,batch aku pergi ke taman tasik titiwangsa
untuk program rehat minda,,separuh hari tanpa buku,,
bermacam dugaan yang aku hadapi ;(
ini group rehat minda saya:)
"iodine"


pertama sekali yang membuatkan aku sangat sedih pilu
jam kesayangan aku tecicir time walk for life,,
memang terkesan benar dengan kehilangan jam tu,,
jam tu 6 tahun dah aku pakai,,,
jenama BUM EQUIPMENT (JUNIOR ) :(

semasa cikgu lepaskan untuk aktiviti lapang
aku banyak habiskan masa pusing 1 tasik tu
mencari jam,,sorang2,,sebab aku memang nak jumpe dengan jam tu balik :(

akhirnya aku akur,,memang jodoh aku dengan jam tu x lama
mungkin da tibe masanya aku kene berpisah dengan barang yang aku sayang
:(
memang jam tu banyak berjasa kepada ku
tidur pun aku bawak bersama,,
ah,,;'(

semoga ALLAH gantikan dengan yang lebih baik ;')

4 komen:

myMOONyet said... [Reply]

beli baru la nampak yeaaa ^^

twinkle twinkle said... [Reply]

tahu xpe,,:) tp susah nk cr

syeRAWRR said... [Reply]

aloloo jangan la sedih2. nak dapat baru la tuu!

twinkle twinkle said... [Reply]

hee amiin ;D