the last moment :)


khamis lepas..25 haribulan
the last moment,,aku iftar di sekolah ,,sebagai pelajar sekolah
the last moment ,,aku terawih di sekolah ,,sebagai pelajar sekolah :)

time makan berabad,,aneem,,zawani,,shifa,,form5 aman 1 yg lain
ajak aku makan beradab,,tapi x pernah aku sambut pelawaan mereka
tapi untuk iftar hari terakhir itu :)
i MADE IT :)

the first time aku makan dorm :D
sebelah aku aneem ,,,dan akma :)
depan aku ade shifa and zawani ;D

as usual,,aku memang makan banyak,,
semua pelik,,zatul da cakap " qiha ni bela hantu raya kot "
echa cakap " betul ke tu nasi qiha ?"

ahaa ..;) percaya lah,,saya perot naga ;D badan zirafah

terima kasih AMAN 1 :)

___________________________________

APE PUN,,aku tetap rindu nak buka puasa kat saujana,,
tapi xpela,,masa xmengizinkan :)

9 komen:

syazwina said... [Reply]

huhu, rugi tauu. ailah erny dah merasa. LA pun same ;)

syazwina said... [Reply]

*aqilah

twinkle twinkle said... [Reply]

ahha xpela,,ade hikmah nya :)

Puteri Iqa Izyan said... [Reply]

mesti rindu lepas ni~ =)

twinkle twinkle said... [Reply]

yep :)

aneem said... [Reply]

aaa.. terharu.. ade name aneem! he3..
anyway.. tq qihq sbb sudi mkn ngan kitorang time tuhh..

meaw said... [Reply]

rindunya nak iftar bersama kawan-kawan,huhu......


selamat hari raya sygs :)

twinkle twinkle said... [Reply]

aneem :)

twinkle twinkle said... [Reply]

kak meaw jgn begitu ;)