ape kisah?


lama da rasanya tak balik rumah,,
hari hari meniti hari di sekolah,,rindu betul la dekat blog ni

batch mark
minggu lepas dapat tetamu dari BRAINS dan SESTER,,
seronok jugak bila ade tetamu,,
rasa macam bertambah serinya
hari sukan


no komen la, kalah ke menang,,da ketentuan,,redo jele

amanah
kalau dulu,,beban aku hanya pada subjek addmath..
tapi sekarang da betambah dua,,
xpasal2 je kene jadi fesi sejarah dan fizik

berat rasanya amanah ni,,semoga aku mampu ;)

result mid term,,
ni ranking dalam sbp utk midterm,,num 1312 /8739

10 komen:

NURUL AINI NORAZMAN said... [Reply]

good luck!!!=))

иʋя 'αιƨʏαн κнαℓιℓ said... [Reply]

hebat la dpt ranking top tu..~ bukan calang2 taw...!!good luck..
sbpi gombak kan ? mesti kenal siti munirah ?...

twinkle twinkle said... [Reply]

thnx aini :)

twinkle twinkle said... [Reply]

aisyah,,a`ah knl2

Shima Hishamuddin said... [Reply]

haha tahun lpas sester pn dtg jugak, tapi akak tak pegi sbpi gombak, akak pegi seseri

twinkle twinkle said... [Reply]

huhu,,seronok dpt jumpe sester

Syue said... [Reply]

Ehh seronoknyaa sukan sekolah tengah2 bulan. Kalau dulu, nak awal tahun je.

Not bad la result tuu. Apa-apa pun, tahniah :)

иʋя 'αιƨʏαн κнαℓιℓ said... [Reply]

waa...knal eh ? 1 kelas ke ? nanti cakap spupu dye ni kirim salam...hoho..:)

twinkle twinkle said... [Reply]

thnx kak syue

twinkle twinkle said... [Reply]

nur aisyah,,insyaAllah :)