aku nak pindah sekolah


sejujurnya,,da 2 kali aku mimpi perkara yang sama,,
aku mimpi,,aku mintak tukar sekolah dengan ayah aku,,
tak kisah la ,,da form 5,,aku tetap nak pindah saujana balik,,

tapi,,lepas je aku da pinda balik kat saujana ,,
hati aku reluctant untuk tinggal di saujana,,
aku nak pindah integomb balik,,
menangis nangis aku dalam mimpi tu

kalau ikotkan dalam mimpi tu,,
memang nak sangat pindah,,
tapi bile da pindah,,aku nak pindah integomb balik,,
ape la aku nii,,

bermula dari mimpi itulah,,
aku tekad dalam hati,,

hargai lah integomb sebelum aku kehilangan :)
hidup jangan demand sangat
bersyukur dengan apa yang ada :)


aku da mule sayang integomb,,namun saujana masih dekat dihati :)

8 komen:

Afif said... [Reply]

Betul tu . Kadang kadang kita tkmau benda yang kita tak sedar kita nak . Sayang integomb jugak . Haha :D

twinkle twinkle said... [Reply]

afif ; syg ikupa jujak ahaha -.-

Redbloodsnow said... [Reply]

haaa....petanda apakah itu ek? hehehe

twinkle twinkle said... [Reply]

ahha enta la kak

Salsabila said... [Reply]

:)

jangan buat keputusan terburu-buru tau dik. ^^

twinkle twinkle said... [Reply]

insyaALLAH x:)

HonEyBuNNy said... [Reply]

betul3

hargailah n bersyukurlah..;-)

twinkle twinkle said... [Reply]

insyaALLAH :)