masa itu time


nak berkongsi,,satu kata kata yang pengetua integomb pernah nasihat pada kami

oneUntuk mengetahui nilai masa SETAHUN, tanyalah pelajar yang gagal dalam peperiksaan akhir.
twoUntuk mengetahui nilai masa SEBULAN, tanyalah ibu yang mengandung tidak cukup sebulan.
tigaUntuk mengetahui nilai masa SEMINGGU, tanyalah editor suratkhabar mingguan.
fourUntuk mengetahui nilai masa SEJAM, tanyalah pasangan yang menunggu kekasihnya ketika keluar “dating”.
limaUntuk mengetahui nilai masa SEMINIT, tanyalah orang yang ketinggalan keretapi / LRT.
6Untuk mengetahui nilai masa SESAAT, tanyalah orang yang mengelakkan kemalangan.
7Untuk mengetahui nilai masa MILISAAT, tanyalah atlit yang memenangi pingat perak dalam sukan Olimpik.

so mereka mereka yang mengalami diatas ni,,akan berasa,,masa itu sangat berharga
kalau anda,,berada di tempat mereka pasti anda akan merasa yang sama,,
bersama sama lah hargai masa :)

____________________________________________________________
mira akan away untuk beberapa hari,,mira nak balik kampung di kelantan
dr 25(esok) - 29 desember :)
hukhuk,,makanya,,mira tak akan update la blog ni,blogger-emoticon.blogspot.com

46 komen:

y-A-n-A said... [Reply]

masa tak tunggu kita.. :))

twinkle twinkle said... [Reply]

betul tu :)

syufaa said... [Reply]

mase itu emas! :)

.izzati liyana. said... [Reply]

haha.smart! :)

twinkle twinkle said... [Reply]

syufa ; betul tu

twinkle twinkle said... [Reply]

zati ; thnx

.izzati liyana. said... [Reply]

welcome.

intanurulfateha said... [Reply]

mase itu emas. nak gi gadai lah huhu

cik helena said... [Reply]

kenapa rasa sedih ne bile baca T__T

twinkle twinkle said... [Reply]

izzati ;":)

twinkle twinkle said... [Reply]

kak intan ; ahah mane bole gadai :P

twinkle twinkle said... [Reply]

cik hel,kenape sedih?

Ain Zulaikha said... [Reply]

nice.. betul gak tu eh..

Puteri Iqa Izyan said... [Reply]

masa itu emas ;))

twinkle twinkle said... [Reply]

kak ain ;huhu betul2 :)

twinkle twinkle said... [Reply]

iqa ; betul2 :)

Husna said... [Reply]

faqiha, mohon share ya :)

twinkle twinkle said... [Reply]

bole bole :)

CIK TOM said... [Reply]

masa tue tak ternilai..best quote tue semua!

twinkle twinkle said... [Reply]

huuh betul2 :)

Yann Mazian said... [Reply]

hargai masa yg ada. jgn sia2 kan ia utk hal2 yg beri manfaat. :)
thanks untuk n3 nih. suke. :)

HonEyBuNNy said... [Reply]

suka entry neh...take cre d kg...;-)

twinkle twinkle said... [Reply]

same2 kak :)

twinkle twinkle said... [Reply]

ok kak hunny :)

syeRAWRR bieber said... [Reply]

yup!!!! hargai masa! takutt SPM :( *tetiba

twinkle twinkle said... [Reply]

huhu betul tu

raudhah said... [Reply]

salam faqiha..

tahniah ..anda ditag saya di

http://anaraudhah.blogspot.com/2010/12/lucky-draw.html

sudi la join yer =)

sayang said... [Reply]

'cikgu.. masa dah time...'

kitorang bila waktu rehat.. cikgu nak ckp 5 minit pun kena halau LOL

Pinky Pixie said... [Reply]

woah, xpenah dengar. tp suke bace. hehe.

miss lolly a.k.a luvfareda said... [Reply]

nice lah. buat kite berpk :)

Sophie Al-yahya said... [Reply]

nice one.. =)

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said... [Reply]

mase itu ape ? hehehee !

Alynn Notnot said... [Reply]

masa itu roti. knape? roti sgt sedap dan berharga. hahahaha!

qee_la said... [Reply]

HAHA. semarttt lahh.

enyheartsdiamond said... [Reply]

paling setuju yg masa terlepas train tu :p

twinkle twinkle said... [Reply]

raudha ; thnx

twinkle twinkle said... [Reply]

syg ; hoho selalu mcm tu ;D

twinkle twinkle said... [Reply]

pinky ; best kan ;D

twinkle twinkle said... [Reply]

miss loly ; betul tu :)

twinkle twinkle said... [Reply]

sophie ; thnx ;)

twinkle twinkle said... [Reply]

hafizah ; mase itu time haha

twinkle twinkle said... [Reply]

alyn ; hua ahah,,kelaka sungguh :D

twinkle twinkle said... [Reply]

qee ; thnx

twinkle twinkle said... [Reply]

kak eny ; mesti selalu naik train :D

PinQib said... [Reply]

sedih nya, masa cepat ngat blalu ><
esok da kena balik kedah

twinkle twinkle said... [Reply]

hee sbr ye kak:)